Full rulle idag

Jag har verkligen inte haft tid alls med bloggen idag. 

Först var det ju loppis och det var verkligen dött där idag. Jag kom inte ens upp till bordshyran, men det gör inte så mycket. Jag går ju plus för det mesta ändå. Efter loppisen så åkte jag iväg på smyckesparty hos en kompis. Hon gör egna smycken, men måste tyvärr sluta med det så hon hade massa utförsäljning. Lucky me haha. Jag handlade till 6 personer (inklusive mig själv) och betalade 200 kr! Sjukt billigt och jättefina smycken! Hade velat köpa så mycket mer.

Vi satt och pratade massor och skrattade. Träffade även på en gammal väninna som jag inte träffat på typ 4 år så det var också jättekul. Jag åkte hem och gick direkt till netto för att handla tacos. Systeryster ska ju sova här inatt så jag tänkte att det var lika bra att köra på hennes favoritmat. Maten började tillagas typ direkt och efter det var det julkalendern, nattning och tillsist sätta sig i soffan och börja läsa lite bloggar samtidigt som jag och syrran tittade på film. 

Nu är vi inne på film två och jag älskar att ha min sockersöta syster här.

Halsbandet jag köpte till min syster
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: