femtonde december


Idag är det bara nio dagar kvar. NIO! Tiden bara flyger iväg. Har du inte hunnit köpa julklapparna än? Ingen fara. Här kommer jag med lite tips.

Barn 0-3 år : Leksaker, leksaker och leksaker! 
Barn: 4 - 7 år : Leksaker och lego går alltid hem. Leksaker som är inne just nu (om man lyssnar på min son) är The ugglys, trash pack, turtles, skylanders, någon docka som jag inte minns namnet på osv.. 
Barn 7-12 år : Spel (sällskapsspel, datorspel, playstation you name it) och lättlästa böcker är perfekt till dom som precis lärt sig läsa.
Tjej 12-15 år : Kläder, något med one direction eller justin bieber, smink
Kille 12-15 år : Spel (Dator och tvspel), kläder.
Tjej 15-18 : Kläder, presentkort, smink, grejer till rummet.
Kille 15-18 år : Spel (dator och tvspel). presentkort, kläder, träningsgrejer.
Tjej 18 och uppåt : Kläder, inredningsgrejer, presentkort, smink, hårgrejer
Kille 18 och uppåt : Kläder, presentkort, inredningsgrejer
Mamma : Inredningsgrejer, blomma, mugg med choklad/te, presentkort, parfym
Pappa : Mugg med motiv, inredning, blomma, musmatta, triss
Farmor/Mormor/Farfar/Morfar : Något man gjort själv, blomma, bild på sig själv i en ram

Något personligt funkar också till ALLA! Det visar på att man verkligen känner personen och har lagt  ner lite tanke på julklappen.
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag ska köra shoppingrace nu i veckan som kommer. Har setat en evighet och gjort en lista på vad jag ska köpa till alla så slipper jag stå i butiken och klia mig i huvudet.

Svar: Jag brukar också skriva en liten lista ungefär, men jag tycker det är mysigt att bara gå runt och titta också.. i alla fall i början på december när det inte är lika mycket folk..
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: