En lillasyster

Jag kan inte förstå hur lyckligt lottad jag är. Vad har jag gjort för att förtjäna en syster som dig? Du är så underbar och jag beundrar dig så sjukt mycket! 

Jag har älskat dig sen den dagen du föddes och redan då visste jag att du var speciell. Du har en egenskap hos dig som är väldigt ovanlig i dagens samhälle. Du är alltid dig själv! Du vågar stå för dina drömmar och dina tankar. Du struntar i vem som hör eller om någon tycker att du är fånig. Du står för att du är du och jag är så avundsjuk på det. Jag önskar att jag kunde vara mer så.

Jag vet att jag inte alltid har varit den bästa förebilden för dig, men jag försöker. Det finns tre personer som jag skulle göra vad som helst för och du är en av dom. 

När du är ledsen, blir jag ledsen.
När du är arg, blir jag arg.
När du är glad, blir jag glad. 

Vi har ett speciellt band som inte många har. Du är min lillasyster och jag ska skydda dig så länge jag lever. Du är min bästa vän!

 
Sofia

Frågan är väll vad har jag gjort för att förtjäna en syster som dig? ♡ Är så himla tacksam för att jag har dig som syster & för att du alltid finns där. Älskar dig så mycket!! <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: