Dumma mig!

Idag känner jag mig inte riktigt närvarande.. Det känns som att någon annan styr över mig idag. Jag är här, men ändå inte. Jag beter mig som att jag inte har lärt mig någonting alls. Jag pratar och gör innan jag tänker och det är så fel! Jag får inte göra så! Då slutar ju allt i kaos! Och ändå gjorde jag så? Varför? Dumma mig!

Som väntat gick mötet inte bra, men det var på ett helt annat sätt än jag hade trott. Jag hade tex inte trott att jag skulle få ha Johanna kvar nåt mer, men vi förlängde i tre månader. Jag gissar på att det är en slags uppsägningsperiod eller något sånt. Jag trodde att jag skulle behålla lugnet och kunna prata för min sak som jag övat på. Istället så tappade jag kontrollen. Jag blev omogen, upprörd, ledsen och otrevlig. Jag slutade nästan prata mitt i allting också. Vad hände? Dumma mig!

Jag är så besviken på mig själv efter det här mötet. Dumma Dumma Mig!

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: