Christmas is over

Åh jag har haft en helt underbar julafton. Jag måste nog säga att den här har varit den bästa julafton på länge. Ingen stress, inget negativt (förutom en liten detalj, men det kan jag skriva om imorgon), massa bra humör och jättebra klappar!

Tänkte ta kort på allt jag fått imorgon och visa! Alvin blev jättenöjd. Han blev nöjdast över "geväret, the ugglys och alla julklappar".. Haha.. Sen blev nog lyckan gjord för honom också när moster ville sova över. En riktigt mysig dag faktiskt.

Har ni haft en bra julafton?

 
Så här såg jag ut idag.. Fast jag råkade sätta glittret lite ojämnt. Övning ger färdighet..
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Här var det också bästa julen på länge. Mycket pga trollens härliga reaktioner på sina julklappar.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: