Året som gått:

Januari:

28: Pubert kastrerades och vi fick veta att han har blåsljud på hjärtat

Februari:

1: Hade tjejkväll med Syster och kusin
17: Jag fyllde och Johan Friade till mig
21: Fick hem min rosa mobil. KÄRLEK!
24: Var riktigt megabakis för första gången.

Mars:

1: Fortsatte bygga på min tatuering (la dit en koifisk)
1: Fixade förlovningsringar
15: Fixade fast bredband för första gången
19: Vann biljetter till förhandsvisningen av filmen Croodarna
20: Åkte till Stockholm och gick på förhandsvisningen av Croodarna
28: Bestämde mig för att sluta blogga

April:

Vi skaffade Oscar
Var på biopremiären av Iron Man 3

Maj:

6: Åkte på kryssning med Johan
10: Startade ett sparkonto
13: Alvin pillade in en pärla i näsan
22: Fick intyg från hindersprövningen
26: Det brann i min mosters lägenhet. 
27: Alvin fick en spruta på BVC och sa INGENTING

Juni:

7: Såg skräck första gången på Bio
11: Höll kopplet på Kei första gången 
18: Var med om att krocka med ett rådjur för första gången
24: Jag vann en megavinst som innehöll presentkort på coop, presentkort på en restaurang, entrebiljetter samt åkband till gröna lund
29: Började stå på loppis och har stått där nästan varje helg

Juli:

3: Fick ett JA om nytt golv och skåpluckor i köket.
13: Alvin följde med på loppisen
17: Mattan i köket byttes
24: Min syster kom och var här i en vecka
30: Skaffade tumblr och kik
30: Träffade vigselförättaren

Augusti:

2: Möhippa
7: Hade konsultation med makupartisten
10: Gifte mig
19: Tjejkväll med Carola
26: Köpte min fejkade öppna spis
29: Alvins dagistider ändrades från 27½ timme i veckan till 15 timmar i veckan

September: 

5: Träffade min arbetskonsulent för första gången
6: Åkte till stockholm och åt på restaurang
7: Gick på Gröna Lund
23: Fick praktik på Vero Moda
26: Första dagen på praktiken

Oktober:

8: Fick reda på att min brors kompis tagit livet av sig. Så tragiskt!
10: Min DBT-behandling påbörjades
24: Pubert låste ut Johan och mig på balkongen

November:

2: Halloweenfest
4: Började göra en krisbok (som för övrigt inte ens är i närheten av klar)
6: Var ensam hemma med Alvin en natt för första gången på typ ett år
22: Taxinge julmarknad
25: Fick nya skåpluckor till köket
27: Gick och såg Kuta & Kör
29: Gjorde egna geleljus

December:

1: Fixade en julkalender till bloggen
8: Julpysslade hos mamma
14: Var på ett smyckesparty
15: Bakade lussekatter
21: Fick min livs första Vagel



j
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: