When im not feeling well, the shopaholic in me say the sweetest things..

Idag är ingen bra dag. Jag fick veta att alvin vara får gå på dagis 15 timmar i veckan från och med nästa vecka. Jag vet inte riktigt varför, men det knäckte mig totalt. Därför har jag bestämt mig för att jag vill ner på stan och shoppa!

Jag har egentligen inte råd, men det skiter jag i. Jag behöver annat att tänka på. Jag behöver komma hemifrån och rensa huvudet. Egentligen borde jag inte eftersom jag är en shopaholic i grunden.. Men jag har varit så jävla duktig det senaste året så jag orkar inte vara duktig just idag. Jag ska i alla fall försöka hålla mig inom en viss summa. Jag tänker inte sumpa resan till stockholm nästa vecka i alla fall..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: