Powernap, inställt kalas och en nyvaken outfit

Jag somnade visst lite grann..Somnade till mellan elva och tolv någon gång och maken ringde för att väcka mig halv två..Jag sov nog lite för länge, men jag är bra mycket piggare nu än jag var i morse. 

Om en timme ska Alvin hämtas och vi skulle ha åkt iväg  på kalas. Nu blir det att stanna hemma istället och även fröknarna på dagis såg det som en bra sak. Jag ska försöka sätta mig och rensa kläder och hänga in rena kläder.. Det måste göras idag för nu har jag skjutit upp det i typ två veckor..

Dagens nyvakna outfit.. När jag köpte strumpbyxorna till så trodde jag att det var leggings eftersom det stod tights på förpackningen, men det visade sig vara nätstrumpbyxor,, Jaja.. Det passar ju i alla fall och det är ju ändå huvudsaken.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: