No life without shopping

Idag åkte jag och Johanna till Dollarstore i Arboga. Det är så kul för man hittar alltid något kul där! Jag hittade en tavla som jag ville ha. Den var jättestor och kostade bara 200, men jag struntade i den. Jag väntar nog och ser om jag kan hitta en ännu finare tavla som passar in.

Jag handlade massa annat istället. Bland annat lite plastblommor till balkongen, ansiktsmasker, julklappar till Alvin, bordsunderlägg, hårgrejer, smink och massa annat. När jag var på Dollarstore fick jag också sms om att jag hade ett paket på posten att hämta ut, så på hemvägen åkte vi dit och hämtade ut det. Det innehöll några filmer.. 

Snart ska jag över till Carola och dofta på lite ljus och tråna efter nya ljuslyktor. Och om jag känner mig själv så blir det nog att beställa lite därifrån också..

Jag idag
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: