Min dag

Johan har lagt sig och jag väntar på att PLL ska börja. Det har varit en lång dag idag. 

Dagen började med att jag hade mensvärk och inte ville gå upp ur sängen. Sedan ringde elektrikern och sa att han skulle komma hit vid elva. Jag gick upp runt tio. Jag tog det ganska lugnt. Började leka lite med naglarna. Tjugo över elva ringer jag och frågar om han skulle komma idag eller om jag missuppfattat och han skulle komma någon annan dag, men jag hade inte missuppfattat. Han skulle inte hinna hit innan lunch, men lovade att komma klockan ett. 

Klockan ett kom elektrikern hit och började titta lite grann. Sedan skulle han iväg och hämta grejer som han behövde. Jag ringde Fia och frågade om hon kunde hämta Alvin eftersom Johan skulle iväg på möte och jag ville vara hemma när elektrikern var här. Det kunde hon. Och tur var det för han var klar strax efter tre, så jag hade inte hunnit hämta Alvin till klockan tre. Nu har vi i alla fall ett eluttag på balkongen.. Jag har bara väntat i typ två år.

Efter att Alvin kom hem satte han sig på tvären på en gång. Jag tänkte att han skulle få fiskbullar till middag idag för han har velat ha det jättelänge, men bara för det så dög det inte idag. Han åt typ en tugga och vägrade äta sen. Från det enda fram tills han somnade har han bråkat. Han somnade i alla fall någorlunda tidigt ikväll. 

När han somnat fick jag bilder på bröllopet av Sanna som var våran fotograf. Vi är jättenöjda med bilderna. Så jag satte mig och la upp några av dom på Fb och det tog sin lilla tid. När jag sparade bilderna på datorn så hamnade alla i oordning och jag ville ha dom i ordning i albumet. Jag satt säkert över en timme för att få upp bilderna på Fb i rätt ordning, 

Nu kom jag att tänka på att jag inte ens har skrivit om hur bröllopet var här på bloggen. Om jag har tid så gör jag det inorgon! Jag har lite annat som ska göras imorgon också. 

Sannas blogg hittar ni HÄR! Den är jättefin och hon tar mycket fina bilder.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: