Konstiga drömmar och viktigt möte

Inatt har jag verkligen inte sovit bra. Jag har drömt massa konstiga drömmar. Inte mardrömmar, men konstiga drömmar.. Jag har bland annat drömt om choklad! Jag drömde om att någon vann en sån där stor chokladkartong åt mig och att jag gick runt och åt av den. Gissa om jag var sugen på choklad när jag vaknade?! 

Jag hade tänkt att gå upp vid elva, men Johan väckte mig och sa att det var dags att gå upp eftersom klockan var tolv. Jävla skit! Jag har knappt hunnit vakna till än och jag är inte fixad någonstans. Jag har ungefär 20 minuter på mig innan min god man kommer och hämtar mig. Vi ska iväg på ett spännande möte idag. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå, men jag ska försöka vara positiv (egentligen är jag jättemeganervös).

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: