Hår och kvällspromenad

Jaha.. så var det snart dags för sängen då.. Carola kom förbi en stund förut och mitt hår blev jättefint. Jag är så spänd nu inför lördag.. Och nervös.. haha.. Efter att hon tog ur bröllopsfrisyren gjorde hon en inbakad fläta på mig som jag tänkte sova med i natt. Jag ser verkligen annorlunda ut i den. Jag vet inte varför, men jag ser mer sofistikerad ut på nåt sätt tycker jag..

Sen tog vi en kvällspromenad med Kei. Först kände han inte igen mig, men när han insåg att det var jag så blev han jätteglad. Han hade massor av energi när vi var ute och sprang nästan fram. Carola höll på att ramla omkull över mig, men vi lyckades hålla oss på benen som tur var. Inte så kul om någon av oss skulle ha stukat foten eller något sånt inför bröllopet. 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: