Grappa, bästa vän och sömn

Jag åkte till Grappa för att äta lite mat med Johanna och guuuuud så gott det var! Helt otroligt gott! Jag åt kyckling med potatis och vitlökssås. Sen fanns det en annan sås till också som var citron och basilika.. Så sjukt gott att jag inte ens kan beskriva det! Glömde ta kort på det tyvärr..

Sen drog jag hem till Carola. Det var ett tag sen jag var där så det kändes liksom som min tur nu. Sen ville jag se hur dom har hemma nu eftersom dom fått öppna upp ett extra rum. Vi satt och pratade lite och sådär.. Kollade när hennes äldsta son spelade tvspel.. Riktigt mysigt. Sen passade jag på att gå hem när hon skulle gå ut med Kei. Jag har rätt ont i höften idag efter att ha varit hos sjukgymnasten och gjort övningarna för min muskel. så jag kände att jag inte riktigt orkade följa med ut och gå. Speciellt inte med tanke på att man går rätt fort när man är ute med Kei.

Nu är jag trött.. Jättemegatrött.. Jag funderar nästan på att gå och sova snart. Det har varit så mycket sista tiden och jag har inte alls sovit bra. Kruxet är bara att om jag lägger mig nu så kommer jag vakna för tidigt imorgon.. Hur ska jag göra? Plåga mig ett tag till eller lägga mig och vakna för tidigt?

Det återstår att se..


Jag just nu.. typ
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: