En dag fylld med kaos och panik

Den här dagen har varit kaos. Okej, sminkningen blev bra och så, men jag har mått skit. En blandning mellan att vara nervös, stressad och orolig är nog inte speciellt bra. Jag bröt ihop. Som tur var kunde jag ringa min underbara kusin som fick mig på andra tankar. Vi pratade om allt och ingenting. Åh vad jag längtar till på fredag så vi ses.. Saknar dig så mycket ♥ 

Snart ska jag gå över till Liljan och fixa naglarna.. Först hade jag tänkt ha mina naturliga naglar, men dom är så ojämna så det skulle inte vara speciellt fint.

jag just nu
LORISSA LOVEBOMB

Jag hade bara ett nervöst sammanbrott inför bröllopet och det hade jag på torsdagen, och jag gifte mig på lördagen. Samma sak med min moster. Så min teori är att man bara får en panikattack och nu har du gjort bort den! Nu har du njuta. Nervös är man, självklart, men PANIK, det får man bara ett par dagar innan och sedan är det klart :D

STOOOOR KRAM <3

LORISSA LOVEBOMB

Tack för alla härliga filmtips också <3

LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, det jobbiga med flytten är att jag aldrig har bott någon annanstans än min hemstad, så det är de emotionella banden som är jobbiga. Hur ska det vara att inte alltid kunna träffa mamma och pappa och syrran och alla bästa vänner? Det tar liksom 1½ år att åka till Jokkmokk från Umeå, så det är inget man gör som utflykt en dag liksom :P

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: