Det blir en sån där städdag idag

Den här morgonen var inte rolig någonstans. Alvin vägrade att äta frukost och klä på sig. När jag försökte tvinga på honom kläderna så bet han mig i armen. Det syns inget längre, men jag är fortfarande öm på det stället han bet på.

Tillslut kom han iväg till dagis i alla fall och jag la mig i sängen och snoozade lite grann. Sen satte jag mig på balkongen och gjorde min dagliga morgon rutin (cigg, cola, facebook, läsa bloggar och Simpsons tapped out). Alldeles strax tänkte jag försöka mig på att städa lite grann. Jag har sagt så varenda dag nu och det har inte blivit av. Någonting förstör orken hela tiden..Men idag ska det fan bli av för ikväll får jag hem min prydnadseldstad! 

Jag kanske borde klä på mig först också?

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: