åsnor, möhippa och Ezra?

Inatt hade jag jättemysko drömmar.. Först drömde jag att jag, Johan och Alvin gick på cirkus. Där var den en åsna som fick fnatt och typ hoppade på publiken. Den skuttade runt och hade sig och dom som hade hand om åsnan brydde sig inte ens.. Som tur var satt vi på andra raden och åsnan hoppade bara omkring på första raden.

Sen drömde jag att jag skulle få en möhippa.. Min mamma var där, men sen var det ingen mer som jag kände typ. Det var mamma och två tjejer till. Tjejerna har jag gått i skolan med för längesen, men vi har aldrig varit vänner. Vi har knappt pratat med varandra. I alla fall. På min möhippa så skulle jag få se någon film om en massmördare som ätit upp sina offer.. Filmen var i typ 4D eller något sånt. Den var jättehemsk och äcklig! När vi kommer ut därifrån står Ezra från PLL där (alltså inte skådespelaren, utan karaktären). Han säger att han önskar att det inte hade tagit slut mellan oss. När var jag någonsin tillsammans med en karaktär?

Sen gick vi på stan ett tag (jag, mamma och tjejerna) och vi träffade några ex till mig. Jag berättade att det var 4 dagar kvar tills jag skulle gifta mig (i min dröm var det 4 dagar kvar) och dom blev jätteledsna.. Dagen efter skulle jag få äta frukost hos en av tjejerna. Jag satte mig på balkongen och dom bråkade om vem som skulle få sitta ute på balkongen med mig (det fanns bara plats för en till). Sen vaknade jag. Jättekonstigt.. 

Jag just nu i väntan på att Johanna ska ringa..
 
 
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: