Upptagen tjej

Haha,, Det gick ju bra att starta med bloggningen.. Eller inte.. Jag har knappt varit hemma alls idag. 

Efter att jag hämtade Alvin på dagis så gick vi över till Carola en sväng. Vi satt och pratade och ungarna lekte som vanligt. Efter det skulle vi gå hem och käka. Jag hade precis ätit klart när Malin skickade sms och frågade om jag ville följa med till OK. Så vi tog en promenad dit och sen följde jag med upp till henne.

Carola kom också över till Malin. Carola och Malin pysslade med Malins naglar och sen satt vi bara och pratade. Alla var helt sega idag. Men man får ha såna dagar också. När jag kom hem gjorde Johan varma mackor åt mig. Det var jättegott! Jag älskar verkligen varma mackor! 

Har faktiskt haft en riktigt bra dag, förutom lite ångest över pengar (men det har jag ju nästan alltid ändå).

Imorgon ska jag träffa Johanna en stund på förmiddagen och sen ska jag försöka lägga fokus på städning för det behövs verkligen. 



Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: