Stress

Igår kväll kom Malin över. Vi satt och pratade lite grann innan vi gick över till Carola. Hennes karl satt och berätta skämt och dom var så dåliga att jag började skratta. Jag kunde inte sluta, det blev svårt att andas och tårarna bara rann.. Då vet man att man har skrattat! När jag kom hem sen igen kollade Johan och jag på Flintstones i Rock Vegas eller vad den heter.

Jag känner mig jätteseg idag. Det kanske har och göra med att jag sov jättemycket i natt. Jag gick och la mig redan runt halv ett och sov till elva typ. 

Idag skulle vi ha gått till skatteverket, men vi tar det imorgon istället. Jag har jättemycket att göra idag och en hel del att fixa hemma. Stressad är bara mitt förnamn idag. Fast motivation har jag fortfarande inte fått. Kanske blir bättre om man startar lite musik? Jag får ta och prova det, men först vill jag ha något i min mage.


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: