regnmorgon

Jag glömde totalt bort att blogga igår eftermiddag/kväll. Nea kom över. Hon pluggade lite och sen flummade vi en del. Efter det gick jag över till Carola och dreglade lite över mina superhjältar.. med andra ord vi tittade på Avengers.

Idag har jag en stressig förmiddag. Jättestressigt känns det som, men jag får skylla mig själv när jag inte tänker på om jag redan har något inplanerat eller inte. 

Om en timme ska jag iväg med Johanna. Idag kommer det bara få bli en snabbis för jag ska hämta Wille från skolan halv ett. Och klockan tre hämtas ju Alvin igen.

Inser ni hur många gånger jag måste gå ut idag? I regnet? Det är bara därför det regnar.. Jag lovar! Dumma regn. När jag ändå passar på att klaga, kan jag tala om att jag har ont i huvudet också. 


Tillägnar den här bilden åt regnet

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: