Party i Sala

Då var dagen då jag skulle börja blogga igen. Kul att se att ni har varit inne på min blogg ändå. Har ni saknat mig kanske? 

Jag har haft ett par tuffa veckor, men två av mina vännar har verkligen ställt upp för mig. Carola och min nyfunna vän Malin. Det är vi som är Årbyligan. Vi har setts nästan varenda dag nu. Jag är så tacksam för att dom finns. Kan inte ens beskriva det i ord. 

Veckan har faktiskt inte bestått av jätteroliga saker (förutom mina kvällar med Årbyligan), men i helgen var jag faktiskt på fest i Sala. Jag hade jättekul! Underbara Elin hade fyllt år så jag fick träffa henne och hennes fästman (första gången jag fick träffa honom). Han var jättetrevlig och det märktes verkligen hur bra dom passade ihop. Jag är jätteglad för Elins skull.

Melanie var där också och det var längesen jag träffade henne, så det var verkligen jättekul! Vi pratade om allt och ingenting, vi dansade och hade allmänt kul ihop. Jag lärde även känna en ny tjej som heter Jessica. Hon bodde här i stan. Vi pratade faktiskt om att ses någon dag, så det ser jag fram emot. 

Igår kväll när jag kom hem så hade jag jätteont i huvudet, jag tror att det var migrän på väg. Jag var jättetrött när jag kom hem, men det ända jag ville var att träffa min årbyliga. Carola var lite trött och hade ont i huvudet så hon kunde inte, men Malin kom över och vi satt och pratade tills klockan var typ tolv. Jag måste försöka träffa Carola idag istället. 


Jag och Elin.. Lite smått påverkade av alkoholen kanske ;)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: