Fullspäckad dag

Klockan är bara strax efter tio och jag har redan hunnit träffa både Carola och Malin. Malin hade med sig en jättesöt hund som Johan blev rädd för. Det tyckte jag var lite kul haha (känner hur hornen växer)..

Dagens stora händelse är storhandling! Vi åker och handlar om en liten stund. Ska bli skönt att få full kyl och frys igen.. På begäran av Malin och Carola (och kanske mig själv) ska jag köpa en stor påse godis och ta med till Malin ikväll... 

Jag är inte helt säker, men jag tror att Nea och Sofia ska komma hit och plugga idag. Ikväll blir det hem till Malin som fixar mina naglar. Underbart!



Igår kollade vi (jag, Malin & Carola) på Twilight och New Moon. Carola hade inte sett dom så det var ganska kul. Nu har hon lånat Eclipse av mig så jag misstänker att hon tyckte dom var helt okej..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: