WHOA!

Whoa! Adrenalinkick på hög nivå.. Vem behöver fallskärmshoppning och annat när man verkligen lever sig in i en serie? Jag kollade nyss på halloweenavsnittet.. Det var sjukt bra och nu längtar jag ännu mer tills PLL börjar i Januari igen..

Jag har för övrigt inte gjort så mycket idag.. Jag satt barnvakt till Isabell en stund.. Johan och Alvin har bakat bullar.. Alvin och jag har lyssnat på musik och dansat.. Det blev bland annat Crazy Frog och Moraträsk... Malin kom över en stund på kvällen också..

Och PLL avsnittet..(helt orelevant för er som inte tittar) Jag tänker inte säga för mycket nu, men jag hade rätt i vem som dog.. Det var spännande, men jag måste se det imorgon igen för kvalitén var usel och jag missade en liten bit då internetkopplingen bröts.. Jag börjar också ana misstankar mot vissa karaktärer.. Är dom A eller inte? På facebook pratas det om någon kyss, men jag tror att jag missade den.. 

Efter PLL började Hocus Pocus och jag älskar den filmen verkligen, men jag kan ju inte vara vaken hur länge som helst.. Jag ska upp och träffa Johanna imorgon och sen händer det lite roliga saker imorgon.. Jag längtar enormt mycket.. Vad får ni se imorgon (eller idag beroende på hur man ser på det).. 

Godnatt 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: