What a glorious day

Jag gick hem till Malin igår för att fixa naglarna och jag hade tänkt att blogga när jag kom hem, men det blev så sent så jag struntade i det.. Jag är i alla fall riktigt nöjd med naglarna. De är enkla, men ändå lite roliga..



Idag är jag på ett strålande humör. Johan väckte mig och frågade om jag kunde lämna Alvin idag för han hade jätteont i tanden.. Ja, varför inte tänkte jag och vände mig om för att säga till Alvin. Han har ju kommit in varenda natt sen vi har bytt säng till honom.. Han låg inte bredvid mig.. Jag gick upp för att se vart han var och han låg kvar och sov i sin säng..

(Sängen som i det här läget är en soffa)

Jag tog fram kläder, väckte honom och gjorde frukost.. Jag berättade att det var fotografering på dagis idag och han blev väldigt uppspelt. Vi gick till dagis och var på jättebra humör båda två.. Precis när vi kommer till dagis så ska de fotograferas. Det var bara Alvin dom väntade på..

Hoppas Bumbi får en rolig dag på dagis.. Den här dagen kommer bli riktigt bra.. Jag känner det på mig!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: