slappt och städ..

Den här helgen har verkligen varit en slapphelg för min del.. Igår när Alvin kom hem hade vi en mysig stund.. Han fick prova på att spela spel på datorn under min bevakning.. Jag fick hjälpa honom ganska mycket så jag tror inte att han var riktigt redo för det än, men kul tyckte han att det var..

Efter att Johan kom hem igår gjorde vi inte mycket alls.. Alvin ville kolla på film och vi satt i varsin soffa och tog det lugnt bara..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer än.. Johan lämnade Alvin och jag har nyss gått upp.. Jag funderar på att ta ett bad snart, men jag funderar nästan på om det inte skulle vara skönare att göra det ikväll.. Tills Alvin kommer hem tror jag att städning står på schemat.. Det ser verkligen ut som FAN här just nu och det är jag jätteirriterad över.. Jag kommer inte ha någon motivation till att göra fint förrän hyllan är borta.. Den skulle ha försvunnit i helgen, men nu får jag vänta ännu längre.. Vet inte när den kommer att hämtas..

Jaja, lite kan man ju försöka börja med.. Hela hemmet behöver ju kanske inte se ut som en svinstia bara för att vardagsrummet inte går att fixa i ordning..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: