Min helg

Den här helgen har varit toppen.. I lördags hämtade jag ut min vännerbox, jag satt barnvakt till Viktoria och Isabell, Alvin åkte till sin morfar och min lillebror sov här. Mycket att göra, men kul och mysigt var det..

Igår var jag och Alvin hos Carola nästan hela dagen.. Efter att Johan hämtade Alvin så stannade jag kvar.. Vi åt pizza kollade på x-factor och efter det kollade vi på en jätteintressant dokumentär om Nordkorea.. Tycker synd om folket som lever där, men å andra sidan så vet dom ju inget annat eftersom dom inte har tillgång till omvärlden. 

Imorse gjorde jag den sorgsna upptäckten att en tröja som jag tycker mycket om är för liten. Jag måste ta itu med träningen, men jag har ingen motivation..Jag kanske ställer mig på träningscykeln lite senare om jag orkar.. Så jag ska nog inte förvänta mig för mycket av mig själv..


Bild från i lördags på mig och vännerboxen..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: