Ingen julswapp för min del

Åh vad besviken man kan bli.. För två år sedan upptäckte jag en julswapp på internet.. Det var försent att anmäla sig så jag tänkte att "nästa år".. Förra året missade jag att anmäla mig och blev jättesur.. Nu har jag haft koll på bloggen för att inte missa att anmäla mig i år.. Vad händer då? Jo, det blir ingen julswapp i år.. 

Jag förstår ju såklart att det är jobbigt för personen som håller i det.. Hon har ändå haft det några år, men det är så typiskt...

Jag får helt enkelt hålla på med julpyssel och skit istället för att få julkänslan i år.. Och jag längtar.. Jag vill ha December nu! Jag vill pynta och lyssna på julmusik. Jag vill baka och pyssla och allt annat som hör julen till.. Och ja.. Jag är medveten om att det nyss blev Oktober.. Det påminde min son mig om ungefär tiotusen gånger igår..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: