En liten lista

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja 2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Carola 3. Hur lång är du? 169 cm. 4. Vad väger du? ca 70 kg 5. Vilken är den senaste filmen du sett? Nån film om en tattuerare vars tattueringsoffer dog strax därefter.. Lite mysko film, men helt okej.. 6. Skriv hela ditt senaste sms: Är här nu 7. Föredrar du att ringa eller smsa? Ringa 8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken gifta eller skilda 9. När såg du senast din mamma? Igår kom hon över på lite fika 10. Icke godkänt i något ämne? Ja, fem stycken från gymnasiet.. 11. Mvg i något? Ja, men minns inte vad 12. När vaknade du idag? Runt elva tror jag 13. din favoritplats? Bråviken 14. Vilken plats föredrar du minst? Torshälla 15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag börjat jobba och har ett barn till.. Kanske gift om man har tur.. 17. Vad sover du i? Sängen bredvid min sambo 18. Hur många kuddar har du i sängen? Fem stycken 19. Var har du bott/bor? Eskilstuna, Stockholm, Torshälla.. 20. Tycker du om kinamat? En del kinamat, men inte alla äckliga grönsaker 21. Tycker du om kaffe? Inte det minsta 22. Vad dricker du helst till frukost? Cola! Eller oboy 23. Kan du spela poker? Ja, det kan jag.. Om jag är duktig är en helt annan sak 24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej, jag tror inte det.. 25. Vill du ha barn? Ja, med tanke på att jag redan har ett.. Vill gärna ha ett till.. 26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite tyska 27. Har du någonsin åkt ambulans? Några gånger, ja.. 28. Föredrar du havet eller en bassäng? Tror jag föredrar bassäng, men vet inte varför.. 29. Vad spenderar du helst pengar på? Cola, kläder, cigg och presenter.. 30. Är du cool? Jag har mina stunder haha 31. Kan du rulla med tungan? Ingen kommentar 32. Vem är den roligaste människan du känner? Det måste vara Alvin. Han kommer med så roliga citat jämt.. 33. Vad har du för ringsignal? Paparazzi för tillfället, men ska snart byta.. Så fort jag kommer på vilken jag vill ha.. 34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag vet faktiskt inte. Jag tror inte det.. Eller.. Räknas skor? 35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En colaburk 36. Kan du byta olja på bilen? Ingen aning om hur man gör 37. Vilken var den senaste boken du läste? PLLs fjärde bok 38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Ja, kanske det.. 39. Dansar du i bilen? Är inte det sjukt svårt? 40. När var du i kyrkan senast? När Alvin och jag döptes tror jag.. 2009 med andra ord. 41. Hur många hål har du? En i vardera öra.. 42. Har du någon piercing? Nej. Hade en i min navel, men den ville inte läka så jag fick ta ut den. 43. Har du någon tatuering? Jag har några stycken 44. Gillar du någon just nu? Ja, min sambo 45. Har du provat droger? Tyvärr ja.. 46. Provat röka eller snusa? Jag röker.. 47. Har du pojkvän/flickvän? Ja, jag bor ihop med honom.. 48. Vad är ditt mobilnummer? Som om jag skulle skriva ut det här 49. Vad ska du göra ikväll? Titta på vänner med min älskling och sova 50. Har du några syskon? En syster och en bror.. 51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Vet faktiskt inte..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: