Awesome day

Jag har varit jätteduktig idag och städat massor! Imorgon ska jag torka några bänkar i köket, plocka ur diskmaskinen och dammsuga överallt och sen är det fint här.. Jag är så stolt över mig själv.. Johan hjälpte ju visserligen till, men jag är stolt över att jag tog initiati osv.. Alvin städade också sitt rum. Superduktig!

Johan lagade god mat till mig och sen kom Carola och Malin över.. Vi snackade skit, dom mobbade mig lite och vi tittade på tv...Efter att dom gick hem började jag och Johan titta på någon av Jönsonliganfilmerna.. 

Nu funderar jag snart på att lägga mig.. Jag hoppas på att jag får sova bra inatt.. Jag är ganska trött just nu faktiskt.. Men det blir väl så när Alvin kommer in varenda natt och ska sova bredvid mamma..


Såhär har jag känt mig nästan hela dagen..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: