Shoppat ljus

Det var skönt att få komma iväg till Lilja en stund.. Ljusen doftade underbart och jag handlade kanske lite mer än jag hade tänkt, men de hade en del bra erbjudanden. Och det är ganska lätt att handla på sig lite hihi.. Jag hade kunnat handla så mycket mer om inte ekonomin sagt ifrån. Det tråkiga nu är att vänta på att de ska komma..

Under tiden jag var borta kom pappa hit och lämnade en matta som jag skulle få. Hade tänkt att ta kort och lägga upp här för att visa hur fint det blev, men batteriet i kameran var slut och telefonen ligger på laddning så det får bli vid ett senare tillfälle.. Snart kommer mitt vardagsrum att se ut precis som jag vill.. Det är bara några saker kvar och sen är jag nöjd.

AWESOME!


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: