Jag smyger mig sakta fram.. Undrar om någon ens märkt att jag varit borta..

Jag har tänkt att skriva i flera dagar, men det har bara inte blivit av.. Inte för att det har hänt något direkt, men det är ändå skönt att ha rutin på bloggen.. Ska försöka få rutin igen med det samma! Snart är det ju jul och då måste det bara funka.. Det händer massor av saker i jul.. 

Snart kommer jag ändra om bloggen lite.. Tänkte göra årets julheader och ändra lite annat smått.. Då kanske det dessutom känns roligare att blogga igen.. Men den kommer upp antingen första advent eller första december.. Fast nu när jag tänker efter har jag ingen aning om när första advent är.. Nåja, det visar sig..

Idag händer inget speciellt vad jag vet. Förutom att städningen från igår ska fortsättas..Alvin ska få städa sitt rum (jag får drömma va?), Toaletten ska storstädas, det är lite kvar i köket och vardagsrummet (som var rent innan Alvin vaknade imorse) ska städas (mest plocka upp grejer).
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: