Im the queen of the world

Lilja bjöd mig på mat igår.. Jag kan inte ens beskriva hur gott det var! Fläskfilé och potatisgratäng.. Så gott! Jag stannade där till strax innan läggdags.. Vi tittade på beck och lite annat som gick på tv..

Idag var det min tur att lämna Alvin. Och jag försov mig INTE! HURRA! Det var nära, men huvudsaken är att jag inte försov mig. Tyvärr kom vi sent till dagis i alla fall eftersom min envisa son inte alls ville klä på sig.. Efter frukost och en hel del tjat bad han om ursäkt för att han inte velat klä på sig och klädde sen på sig..

För tillfället känns det som att jag skulle kunna erövra världen just nu! På sånt bra humör är jag... Nu hade jag tänkt att se om det finns lite saker i detta hem som jag kan sälja. Jag råkade kanske spendera lite för mycket på nåt av allt jag köpt och har inte kvar så mycket som jag trodde att jag skulle ha.. Det är lika bra att kolla upp grejer nu att sälja, så man inte gör det när man blir desperat efter pengar istället.. Det blir nog bra det här,,
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: