Hemmakväll

Ikväll blir det en lugn hemmakväll.. Det känns ganska skönt.. Alvin är hos sin morfar och jag tänker absolut inte göra någonting alls ikväll. Jag tror jag behöver det.. I förrgår trodde jag ju att Bob var sönder när jag var hos Lilja och igår var jag ju på bio. 

Jag har i alla fall rensat enormt mycket på Bob.. Mer än 10 gb tömde jag från papperskorgen. Det var otroligt skönt! Tror att det går att rensa lite till, men just nu vill jag bara ta det lite lugnt. Hoppas han klarar sig en månad till bara.. 

Jag funderar eventuellt på att börja fixa lite med min julheader i helgen.. Det är ju ändå första december imorgon.. Vi får se vad jag hittar på.. Jag har inte hittat någon inspiration än, men det kommer väl så småningom. 

Ha en trevlig fredagskväll ♥


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: