Hälsar tomten på mig i år också?

När julafton kommer blir jag som ett litet barn. Jag älskar julafton. Jag älskar maten, stämningen, Kalle Anka, alla ljus som lyser så vackert, musiken, tomten.. ALLT älskar jag.. Även julklapparna.. Därför hoppas jag på att jultomten besöker även mig i år och inte bara Alvin.. 

Min önskelista till tomten i år är följande: 
 

Presentkort är inte alls roligt att ge bort, men av mig uppskattas det enormt. Skulle kunna tänka mig presentkort på tex. kläder eller någon butik där man kan köpa grejer till hemmet (ex. hemtex, in&finn osv).


Som de flesta vet är jag oerhört såld på superhjältar fortfarande.. Därför önskar jag mig nu filmer med superhjältar i.. (Jag har Spiderman 1-3, Avengers, Batman begins, Batman the dark knight & DareDevil) 


Inredning till hemmet. Gärna inredning som passar de olika teman jag ska ha (Romantisk/shabby chic på balkongen, Engelskt i vardagsrummet, djur i hallen)

Även en personlig julklapp uppskattas. Som visar att tomten känner mig.. 

sofia

bra då vet jag :D

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: