Bildbomb på julpynt

Det är gjort! Jag kunde inte hålla mig längre! Jag har julpyntat.. Inte lite heller.. Allt åkte upp.. Det enda jag inte har gjort är att klä granen.. Vi upptäckte att vi inte hade så många julgranskulor och sånt så nytt måste införskaffas! En ny ljusslinga till granen måste också köpas.


En jättemysig julnalle som jag köpte idag


En tomte som ska stå vid granen. Också köpt idag.


"Julbordet"


Närbild på krubban


Tv-bänken


Snögubbar och glitter


Snögubbe, palm och tomte på balkongen


Ljushörna på balkongen


Fönstret på balkongen


Balkongbordet


Rosa minigran på balkongen


Köksbordet


Ett litet sidobord i vardagsrummet


Dörröppning mellan hall och vardagsrum


Lysande hus och kyrka


En hylla i tvbänken


Två nissar åker släde


Två små tomtar och en ängel


Några tomtar i en av hyllorna i tvbänken


Två granar och en kyrka


Vardagsrumsbordet


Sidobord mellan sofforna

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: