You're the best around

Efter att jag hade städat klart och allt sånt kom min vän alex på besök. Alibett kom efter en stund också. Vi satt och snackade en del. Alex var tvungen att dra ganska tidigt, men jag hoppas att han kanske kommer hit en stund ikväll och snackar lite mer. 

Alibett stannade lite längre. Vi kollade på film, skrattade, pratade gamla minnen och diskuterade allt mellan himmel och jord. Efter att hon drog pratade jag lite med Paul innan jag gick och la mig. Hade en helt okej kväll igår. 

Idag vaknade jag strax innan tio, men jag låg kvar i sängen till tolv. Jag somnade inte om eller nåt, men det var skönt att bara ligga och inte göra någonting. Alvin tittade på barnkanalen och med jämna mellanrum kom han in och spelade gitarr för mig. 

Jag har startat diskmaskinen, men längre än så har jag inte kommit idag. Jag tänkte bara fixa mig lite snabbt nu och sen ska jag dammsuga alla rum. Vi får se om jag hinner torka golven eller inte, jag måste hänga in den rena tvätten från igår också. Och komma fram till vad vi ska äta idag. 

Malin och Alibett kommer senare och ska hjälpa mig att rensa ur klädkammaren. Dom ska hjälpa mig att se vad som ska kastas och vad som ska ner i källaren. Som det är just nu går det inte ens att gå in i den. Jättetrevligt.. Eller inte. 

Nej, nu måste jag nog sätta fart om jag ska komma någonstans idag.

felicia - fotokobran

helgen är snart slut.. vad är din helgsresumé ? :)

kram!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: