Wonderful day

Idag var vi i Sundbyholm med Johanna och familj. Jag har fått en ny bästa vän som heter Lipton. Jag klarar till och med av att hålla i kopplet! Känner mig oerhört stolt (eftersom jag egentligen är rädd för hundar). 

Vi åkte till Sundbyholm runt tolv. Vi satt i solen och åt lite grann och bara tog det lugnt. När vi kom hem satte vi oss ute i solen med lite kakor och läsk. Alvin och jag sprang runt i gräset barfota och spelade lite fotboll. Riktigt härligt. Vi kom precis in.

Jag har alltså varit ute hela dagen och jag börjar undra om jag faktikst inte fick lite färg idag med? Jag hoppas det. Det skulle vara så underbart om jag faktiskt kunde få en sommar då jag inte är likblek. 



Idag älskar jag verkligen mitt liv!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: