Awesome dag !

Hjälpte min granne med att dammsuga. Jag skulle fortsätta imorgon och ta det sista. Jag sa att jag absolut inte ville ha något betalt (jag får ju ändå tidningen av henne varje morgon), men ändå fick jag med mig en hundring och en hel kyckling hem.

Hon är gullig min granne. Jag ska hjälpa henne en gång i månaden med dammsugning. Det är det minsta jag kan göra när hon är så gullig mot mig och Alvin. 

Jag satt ute en stund med Carola i det vackra vädret och solade. Jag tror faktiskt att jag kanske kanske kan få färg den här sommaren. Det skulle vara underbart i så fall. Jag och Carola pratade lite om allt möjligt, men favoritämnet var ändå bad boys. So damn hot! 

Nu ser jag inte alls fram emot lite städning, men det måste göras. Kämpa på. Vi får väl se vad som händer sedan. Jag kanske tar en sväng förbi farmor som fyller år idag, men vi får se. Jag har som sagt en del städning som jag MÅSTE göra och sen vill jag nog vara ute en stund med Alvin i lekparken. Det är ju så fint väder ute och det känns synd att slösa den på att vara inne. 

Vi får se hur eftermiddagen blir. Än så länge orkar jag inte göra några beslut om det. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: