Time goes by so very fast

Den här dagen har gått skapligt fort. Den var lite seg i starten, men sedan rann tiden bara bort. Jag har städat och tvättat. Tänkte hänga tvätten om en liten stund. 

Vi har gått till affären och handlat lite grann. Jag har lagat mat. Ett stort tack till min moster som lånade ut margarin som jag hade glömt att köpa. Köttfärssås och spagetti blev det. Alvin fick bestämma dagens mat. Jag hade faktiskt förväntat mig att höra pizza eller köttbullar. Han åt dessutom jättebra idag!

Snart ska min prins få ta sig ett bad. Han har choklad över hela kroppen efter att ha tagit en chokladglass imorse utan att fråga om lov. Imorgon är det dagis som gäller. Skönt! Och då ska jag dammsuga hos grannen också. Det har ju inte blivit av än. Har nästan dåligt samvete för att jag inte har gjort det än, fast det är hon som har skjutit upp det. 

Vad ska jag mer göra ikväll då? Försöka komma ikapp med serierna som jag har glömt bort kanske. Det låter som en bra idé. Sist jag tittade på Revenge så var det jättespännande. Vill ju gärna se fortsättningen nu. Och imorgon är det bara EN VECKA KVAR TILL PLL! Jag längtar ihjäl mig. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: