Telefoner..

Idag ringde jag till Elin, Jag kände att jag bara ville höra hennes röst och prata av nig lite. Det var hur underbart som helst. Har verkligen saknat henne. Det suger att hon ska flytta snart (är glad för din skull, men det suger ändå!) Kommer att sakna dig enormt mycket. Speciellt nu när vi har börjat få lite kontakt igen. 

Jag har även pratat i telefon med min mamma. Jag älskar min mamma. Oftast.. Hon kom ju även hit senare på lite picknick i lekparken. Det var oerhört trevligt om jag får säga det själv. Jag låg på filten i gräset och mamma sprang runt och lekte med Alvin. Jag kunde ha haft det sämre om man säger så. 

Min underbaraste kusin har jag också pratat en hel del med idag i telefonen. I flera omgångar dessutom. Hon vet verkligen hur man lyssnar och hon förstår mig verkligen. Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen. Hon är fan underbar min kusin! Jag vet inte vad jag hade gjort utan henne. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: