STRESS

Ställde klockan på tio eftersom jag tänkte att jag skulle hinna allt då. Ändå känner jag mig superstressad och kommer ändå inte hinna allt just nu. Jag har hängt tvätten från igår som jag glömde bort och stoppat i en ny maskin. Jag skulle behöva dammsuga, men det får jag ta sen. Bädda sängen får jag också ta senare. 

Nu ska jag klä på mig för att sedan ta ut pengar, köpa cigg och springa till bussen. Alvin ringde mig nyss och fråga om jag ville ha en "sockerkaksbit". Det tackar man inte nej till, speciellt inte när det är han som har bakat. Så jag ska hem till mamma och fika och efter det ska jag åka till torshälla. 

Det känns som om jag har hundra ärenden idag. Jag har skitont i magen och fortfarande lite ångest, men vem bryr sig om sånt? Just nu vill jag bara träffa min lilla prins. Skriver lite senare när jag har mer tid.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: