Seg idag..

Klockan är snart tolv och jag har varit ganska lat idag. Jag har fått lite gjort, men jag önskar att det hade blivit mer. Jag ska ta tag i sakerna som är kvar snart trots att jag är jätteseg och egentligen bara vill lägga mig och somna. 

Jag sov inte sådär jättebra inatt. Det tog tid innan jag somnade och jag mådde inte alls bra. Det är kanske därför jag är så seg idag? Trots det så har jag ändå startat diskmaskinen, bäddat sängen och träffat min hyresvärd. Johan lämnade Alvin på dagis idag eftersom han sov här i natt. Inte för att jag tog sovmorgon för det. Jag klev upp samtidigt. 

Jag har verkligen gjort en helomvändning på mig själv den senaste veckan. Nu får vi bara hålla tummarna för att det håller i sig och att jag lyckas skapa mina rutiner som jag kämpar med just nu.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: