Please, break my heart again and again.

Jag känner mig förvirrad, ledsen, arg och allt möjligt på samma gång. Jag vet inte vad jag ska tro längre. Var allt du sa bara lögner? Var allt bara ett spel? Jag vet inte längre. Jag trodde på allt du sa, men jag undrar nu hur mycket av det som har varit sant. 

Har jag varit naiv eller har du varit ärlig? 

Varför gör du saker mot alla andra tjejer som du dejtat som jag så gärna ville att du skulle göra mot mig? Jag känner mig lurad på något sätt. Du sa så mycket till mig som jag trodde var äkta, men jag vet inte längre.

Det gör ont, förstår du inte det? Det gör så jävla ont. Jag älskar dig fortfarande. Som vän och mer. Jag bearbetar det här på mitt egna sätt, men nu undrar jag om det ens är värt det. Jag vet inte vad jag ska tro. 

Jag har förlorat den jag älskar, en av mina bästa vänner också. Nu känns det som förståndet ryker det med snart. Jag vet inte ens vad jag ska skriva eller tänka. Natten har varit förjävlig. 

Jag behöver dig i mitt liv, förstår du inte det?

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: