Partylite och mammamys

Jag har varit hemma ett tag faktiskt, men jag tyckte det var otrevligt mot mamma att gå in och blogga på en gång. 

Det var väldigt intressant och roligt. Det doftade underbart gott och det var trevligt sällskap. Jag hade det jättetrevligt. Jag var ju tvungen att beställa lite också för dom hade SÅ många fina lyktor och ljus som doftade gott. Beställde jättefina ljuslyktor som jag kan visa när de kommer. 

Efter att jag kom hem så satt mamma och jag och pratade en stund. Allt hade gått jättebra, men jag var inte direkt orolig heller.. Vi poppade lite popcorn och spelade wordfeud med varandra innan hon åkte hem. Det var mysigt. Det var länge sedan det var bara jag och mamma.

Nu ska jag plocka undan lite innan jag lägger mig i sängen och ser en film. Jag måste prova mitt nya täcke idag. Jag ska bara använda det tio minuter åt gången i början för att vänja in kroppen. Vi får se hur det känns. Är lite smått nervös nästan. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: