Nästan rörd till tårar

Jag har helt glömt bort att skriva här IGEN! Jag vet.. Måste verkligen bättra mig. 

Jonny och hans två grabbar var här. Vi fikade och lekte. Hoppas att Alvin får viruset nu. Efter att dom hade åkt hem åt jag lite mat och tittade på näst sista avsnittet av Revenge. Efter det har jag pratat en del i telefon bland annat med Marie och Johanna.

Sen var jag ju tvungen att se sista avsnittet av revenge. Eller ja.. säsongsavslutningen i alla fall. Vet inte om det kommer säsong 2 också. Det kunde bara inte sluta så! Jag ska inte avslöja för mycket för er som inte har hunnit se än, men jag grät nästan. Det gjorde ont i mig och rörde upp lite jobbiga känslor. Men jag mår bra igen. Avsnittet var verkligen helt otroligt. 

Nu ska jag kolla på resten av serierna och börja kolla på en ny serie som jag har hört talas om. Sweet dreams alla där ute..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: