Mina sjuklingar.

Usch. Inatt har jag inte sovit bra alls. Jag somnade framför camen inatt och det kändes riktigt tryggt, men jag hade konstiga drömmar och vaknade en hel del. Jag vaknade halv nio för då ringde klockan. Jag var ju tvungen att ringa till dagis och säga att Alvin var sjuk. Alvin sov när jag vaknade, så jag la mig i soffan och slumrade vidare lite. Strax efter nio vaknade han och då låg jag och halvsov i soffan medan vi tittade på disney junior. 

Klockan elva kom Johanna och hämtade mig. Vi åkte till sundbyholm, åt en räksmörgås och satt ute i solen och pratade lite. Vi satt och tittade lite på båtarna som låg inne i hamnen och lite sånt. Jag kom hem för en liten stund sen.

Johan mår inte så bra idag. Han hade tydligen kräkts en gång medan jag var borta. Jag hoppas på att det inte är magsjuka för jag vill absolut inte ha det. Alvin har fortfarande feber, men han är pigg än så länge. Han är väldigt gosig. Han vill kramas och pussas och sitta i knä. Febern var visserligen inte lika hög som igår, men det var inte långt ifrån.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: