Måndagar suger..

Jag är kär. Jag skämtar inte. Jag såg äntligen Captain America igår. Jag har ju tänkt att se den i flera dagar, men det har inte blivit av. Nu är jag glad att jag sparade den till sist för den var SÅ bra!

Dagen har inte börjat så bra idag. Vi försov oss och när jag pratade med dagis kom vi överrens om att Alvin skulle vara ledig idag. Det hade blivit så sent annars. Då hade han nästan varit där en halvtimme innan lunchen. Efter det har han inte lyssnat alls. Han har tagit en glass ur frysen utan att be om lov. Han är överallt och ingenstans.

Igår sprang han ju iväg dessutom när vi var i Sundbyholm. Ena sekunden var han bakom min rygg och spelade fotboll och nästa sekund var han på väg när mot vattnet. Det är dags att han lär sig att man inte bara får springa iväg sådär..

Idag ska jag städa lite. Jag har ingen lust över huvud taget. Det är ju så tråkigt! Fast någon måste ju göra det och jag tror knappast att han-som-inte-lyssnar-och-vägrar-städa-sitt-eget-rum gör det. Jag får väl starta lite musik och bara köra igång helt enkelt.

Planerna inför helgen är helt spikade nu. Emma och Clara kommer hit! Jag är så glad så jag finner inte ens ord för det. Bara några dagar kvar tills jag blir hel på riktigt! Just nu går det bara framåt! 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: