Lite fredags svammel

Jag hann inte blogga imorse innan jag åkte iväg med Johanna och åt lunch. Vi åt på Burger King. Det var gott. Och det var skönt att kunna sitta och bara få prata lite. Utan att bry sig om vad man säger. Jag fick lite råd och tips inför samtalet som jag måste ringa idag. 

Jag har inga planer alls idag. Jag ska nog mest ta det lugnt tror jag. Vädret är inte det roligaste idag eftersom det blåser så kallt. Annars hade vi nog varit ute och lekt en stund senare, men jag tror inte att det blir så idag. Dessutom är jag ganka trött. Jag fastnade framför tvn igår så det blev lite sent. Runt fyra tror jag att jag kom i säng. Det var egentligen inte meningen att det skulle bli så sent, men vad ska man göra..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: