Life is amazing

Jag vet inte vad som har hänt med mig de senaste dagarma. Jag känner mig så full av liv. Jag känner mig glad och nästan lycklig. Okej, jag har mått lite skit också. Fast inte så mycket som jag borde ha gjort under omständigheterna kanske.

Min stora kärlek har skaffat en ny tjej. Och det känns som att jag kunde inte bry mig mindre just nu. Jag är såklart glad för hans skull, men jag är inte svartsjuk eller någonting. Betyder det att jag är över honom nu? Jag är glad oavsett. Jag har fått kontakt med en sida av släkten som jag trodde var för evigt förlorad. Det känns nästan som att jag känner mig hel! 

På fredag kommer Emma hit och på lördag kommer även Clara. Jag längtar så enormt mycket. Jag ska försöka lura över Jimmy också, men jag vet inte om det går än. Haha.. Det ska i vilket fall som helst bli superkul att träffa dom. Jag kan inte vänta med att lära känna dom ordentligt. 

Hur kunde jag ha så tur att få in Jimmy, Emma, Clara och Marie i mitt liv just nu när jag behövde dom som mest? Såklart är jag glad över Frida och Margareta också, men jag har inte haft nån chans att prata lika mycket med dom än. Fast jag har ingen brådska. Nu finns dom ju i mitt liv igen.

LYCKA! ♥

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: