Intressant eftermiddag

Jag var nere på Timewarp och spelade för första gången och jag tror att jag kanske börjar förstå lite mer nu. Det gick ganska bra för att vara första gången, jag vann!

Mitt i allt ringde Johan och sa att det var stenkastning på stan. Jag ville knappt inte tro det först, men det var ju faktiskt så. Vad är det för stad jag bor i? Sen när händer såna saker här? Det kändes riktigt obehagligt. Det verkar som poliserna har lugnat ner saker och ting nu. Hoppas allt är som vanligt imorgon. 

Jag tycker att hela situationen är obehaglig och otäck. Jag hoppas verkligen att ingen jag känner var med i demostrationen.


Hittade den här videon på youtube. Den är från idag! KAOS!

Sen när löser våld saker?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: