Have I gone mad?

Det är vackert väder ute och jag sitter inne i sovrummet och surar. Jag har nämligen fått en knäpp i huvudet. Jag vill gå ut i solen och det fina vädret. Du läste rätt! Jag som hatar att vara ute vill ut. NU! Helst för en kvart sen. 

Varför sitter jag då inne? Min son vill under inga omständigheter vara ute. Så kul var det. När jag för en gångs skull vill vara ute, så nej. Inte alls. "Jag kan inte leka för jag har så ont". Han ramlade på dagis idag och skrapade upp armen. Så även fast vi hade fika med oss ute ville han inte leka i lekparken. 

Nu har min syster kommit hit och sitter och leker med honom. Hade helt glömt bort att hon skulle komma efter skolan idag. Jag får väl ta och börja med städningen och allt sånt så att det blir klart istället. Det måste ju göras nu. I alla fall hänga in tvätten. Det skulle jag ha gjort igår egentligen. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: